Σελίδες

23 Φεβ 2012

Τυροκρουασανάκια της μαμάς



(Κλεμμένη και αυτή η συνταγή από το παλιό τεφτέρι της μαμάς. Εννοείται ότι της μαμάς μου είναι πιο όμορφα στην όψη... αλλά για πρώτη φορά δεν τα λέτε και άσχημα... πάντως από γεύση σκίζουν!)

ΥΛΙΚΑ

2 φλιτζανάκια του καφέ ελαιόλαδο
1 κούπα γάλα (χλιαρό, διαλύουμε μέσα τη μαγιά)
1 αυγό χτυπημένο (το οποίο ξέχασα να βάλω, χαχαχα!)
λίγο αλάτι (και αυτο το ξέχασα, αλλά μικρό το κακό)
2 κουταλιές της σούπας μαγιά (εγώ έβαλα 1 κουταλιά = μισό φακελάκι και φούσκωσε η ζύμη μια χαρά... τα έχουμε πει άλλωστε για τη μαγιά τι ισχύει)
αλεύρι όσο παρει (παίρνει πάνω - κάτω 500 γρ)

1 βιτάμ -ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΥΜΗ

ΓΕΜΙΣΗ: 2 αυγά, περίπου 300 γρ τυρί (εγώ πρόσθεσα λίγο πιπέρι και 3 λωρίδες μπέικον κομμένες σε μικρά καρεδάκια)


Αφού φτιάξουμε τη ζύμη και την αφήσουμε να "ξεκουραστεί" για περίπου 30-45 λεπτά, τη χωρίζουμε σε 6 μπάλες, και την ανοίγουμε χοντρό φύλλο (εδώ ήταν για μένα η μεγάλη δυσκολία: δεν έχω ανοίξει φύλλο ποτέ, και φυσικά δεν έχω πλάστη, χαχαχα! για να βγω από το αδιέξοδο χρησιμοποίησα ένα μπουκάλι από κρασί)
κόβουμε σε 6-8 κομμάτια (σαν την πίτσα), γεμίζουμε και τυλίγουμε.
Λιώνουμε το βιτάμ, ρίχνουμε λίγο στο ταψί και τοποθετούμε τα τυροκρουασανάκια -Προσοχή! όχι πολύ κοντά γιατί φουσκώνουν ;)
περιχύνουμε με το υπόλοιπο βιτάμ -(κι εμένα πολύ μου φάνηκε στην αρχή, αλλά το θέλει)
ψήσιμο σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούσ για περίπου 40 -45 λεπτά (θα τα δείτε, να ροδίσουν :Ρ )



(c) icarus