Σελίδες

24 Φεβ 2012

Σκορδαλιά..... κερατιάτικη!






Όχι, δεν είναι του κερατά, αλλά με πράσινη καυτερή πιπεριά "κέρατο".
Βέβαια, θα μου πείτε, με την κρίση που περνάμε, όλα κανείς μπορεί να τα περιμένει.... 

Τέλος πάντων. Σήμερα μου ήρθε η όρεξη για μπακαλιάρο σκορδαλιά. Βασικά η σκορδαλιά γίνεται είτε με ψωμί και ξίδι, είτε με πατάτα και λεμόνι (σκόρδο, αλάτι, ελαιόλαδο είναι αυτονόητα). Με το μπακαλιάρο μου αρέσει πολύ η σκορδαλιά πατάτας, γιατί συμπληρώνει πολύ εύκολα το πιάτο, δεδομένου ότι δεν την χρησιμοποιείς σαν σάλτσα αλλά σαν ένα είδος πουρέ. Κι εκεί ήταν που μου ήρθε η φαεινή ιδέα, να εμπλουτίσω λίγο την κλασική συνταγή. 
Ιδού λοιπόν: 

ΥΛΙΚΑ
3 πατάτες μέτριες
2 λεμόνια
1 κ.γ. αλάτι
150-200 γρ. ελαιόλαδο
6 σκελίδες σκόρδο
1 κέρατο
1 κρεμύδι μέτριο
1 καρότο

Έβρασα τις πατάτες και τις ξεφλούδισα. Έβαλα στο μούλτι το σκόρδο, το αλάτι, το χυμό από τα λεμόνια, το λάδι, το καρότο, το κρεμύδι και το κέρατο και τα χτύπησα καλά. πρόσθεσα την πατάτα, και λίγο νεράκι για να μη σφίξει πολύ καθώς θα κρυώσει.
 Το αποτέλεσμα μου άρεσε (την επόμενη φορά θα δοκιμάσω με μικρότερο κρεμμύδι).

(c) icarus